LECZENIE ZĘBÓW

STOMATOLOGIA ZACHOWAWCZA
NATURALNY KOLOR
I KSZTAŁT ZĘBÓW

Domeną tej dziedziny jest zachowanie zębów w ich naturalnym kształcie i kolorze.

stomatologia_zachowawcza

Stomatologia zachowawcza

Dzięki stosowaniu materiałów światłoutwardzalnych najwyższej jakości możemy odtwarzać zniszczone przez próchnicę lub urazy tkanki zębów przywracając im naturalne właściwości, kształt i barwę.
Pierwsza pomoc
Z pewnością co jakiś czas udajesz się do dentysty. Możesz jednak nie zdawać sobie sprawy z istnienia terminu „stomatologia zachowawcza”.

Stomatologia zachowawcza to szereg działań zmierzających do przywrócenia naturalnego stanu zębów, który został utracony w wyniku niewłaściwej higieny jamy ustnej lub wskutek innych czynników (np. urazów).
NIE OBAWIAJ SIĘ

JESTEŚ W DOBRYCH RĘKACH

Używamy najlepszych wypełnień światłoutwardzalnych i kompozytowych, za sprawą których bezproblemowo uzyskasz dawny kształt i połysk zęba. Udostępniamy Ci szeroką paletę kolorów wypełnień, dzięki czemu wybierzemy idealny odcień – wypełnienie nie będzie odróżniać się od naturalnych fragmentów zęba. Wszystkie powyższe zabiegi odbywają się w znieczuleniu miejscowym – zapomnij zatem o bólu i dyskomforcie.

PAMIĘTAJ!

TO DLA TWOJEGO ZDROWIA

Bakterie gromadzące się w jamie ustnej mogą być przyczyną próchnicy i wiele innych dolegliwości, np. chorób dziąseł i przyzębia, nieprzyjemnego zapachu z ust, a w najgorszym wypadku – chorób narządów wewnętrznych, nawet serca. Dlatego stomatologia zachowawcza i regularne wizyty kontrolne u dentysty w Chorzowie są ważne nie tylko dla posiadania pięknego i zdrowego uśmiechu, ale również dla zdrowia całego organizmu.
Umów się do nas już dziś

Zapraszamy także do zadawania pytań w razie jakichkolwiek wątpliwości. Chętnie je rozwiejemy i skontaktujemy się jak naszybciej!